MrsWyle
Also ick wees nicht jenau, aber ick gloob ja, dat hier jeder irgendwo herkommt, wo man eenen Akzent oder so wat hat. Find det immer janz lustig und interessant und hab mir deshalb überlecht, dat wir hier ja alle mal mit unserem typischen Akzent rinschreiben können. Der Thread is vielleich so ähnlich wie der Prate Thread aber det macht doch nüscht, oda? Kommt aber nämlich doof, wenn wa uf eenmal anfangen im Prate Thread so zu kritzeln, oda? Wat halteta davon?
babsiwyle
*ggg* find i guad, aber mit richtigen mundart sachen mag i jetzt ned um mi werfen
Julchen2406
i find des a guade idee, glaubts jetzt aba ned, dass i immer so gschwolln daherred
extra für eich moch i jetzt a so an schmorrn, des nennt si wiener dialekt. hob ur lang braucht bis i den text entschlüsseln konnte, i hob den dialekt ned verstondn *g*
MrsWyle
Is wohl och besser so Sprechta denn och so in Wirklichkeit? Also ick nich.
babsiwyle
wir ham amal versuacht usan schweden des wort "oachkatzalschwoaf" beizubringa
Julchen2406
kommt drauf an:
-in der schule red ich schön, sonst gibts ärger
-zuhause red ich mit a bissi dialekt
-in kärnten bei meiner freundin eigne i ma den kärntner dialekt on, ma he der ziagt voll eine, is lei so
-in tirol bei meiner freundin da red i a im dialekt, aber ned so vü, weil i a ned soooo viel versteh
babsiwyle
also in der schule nicht, und dann kommts noch auf die freundin an, aber normalerweise nur a bissl.
Julchen2406
dito
depends on the surroundings
MrsWyle
Wat hastn jemeint Julchen? Haste meenen Dialekt nich verstanden? Ist halt typisches berlinerisch, wa. Eenfach schrecklich, wenn ick det mal sajen darf. Kann ick och nicht perfekt. Zum glück*g*
Hab aber ooch `n bißchen Probleme euch zu verstehen. Komm da aber sich irjendwann rin. Bis jetzt hab ick zum Glück allet verstanden*stolzufmichbin*
Julchen2406
guad gmocht
jo i hob di zerst ned verstondn aber jetzt gehts scho a wengl
babsiwyle
gut, um diesem threat gerecht zu werden:
ane vo mane hawara ret im voin dialekt, wenns mit ian papa ret, mit mia ned
Julchen2406
mist he jetzt san glei wieder 1000 posts, i konn aber ned zamfassen, weil i nachha mit meiner freindin und ian hund gassi geh
babsiwyle
i geh eh scho, muaß no ind stadt fahrn!
Julchen2406
*rofl* und di orbeit loss ma da nadine
scherz, i wer mi drum kümmern, aber vü kunn i ned mochn
MrsWyle
Ick muss sajen, det is manchmal wirklich echt schwierig euch zu verstehen...Werd mal schaun, will ja och nich, daste die janze arbeit alleen machst julchen. Werd gleich mal shoppen jehen und dann hinterher och ein bißchen zusammenfassen...
Julchen2406
hab grad den sonstigen bereich aufgeräumt, vielleicht kannst du dich nachher über meine ff hermachen, da sind über 50 posts. thx bis später das julchen
MrsWyle
Bitte hier wird nur mit dialekt jesprochen warst ja echt fleißig. Muss glech nochma weg, aba ick kiek dann ma, was ick mit deenen FF mach.
Julchen2406
schond üwa mi, tuat ma lad, hob ii vagessn
Moony
scho schwer am onfong an dialekt zu versteh, aber noch a wöl gehtz dann scho.
na samma vergesslich? *g* scherzale am rande
Julchen2406
wor desholb ned dialekt wö des nix mitm thema zu tuan hot
Moony
aso, na donn is ja guat
MrsWyle
Nur doof, dat es hier ja keen thema jibt Jeht ja bloß darum ejal wat wa schreiben, dit mit dialekt zu schreiben
Laura13
Ick kann janicht dat mit jen Dialekten. Obwohl ick n Berliner bin.
Julchen2406
na geht doch eh recht leiwand
Susan
i ko a koan dialekt! zumindest net wirklich! i red immer hochdeutsch, aber probiern du ichs a mal!!
aber stimmt scho, a thema brach ma no!
Moony
wat den für n´Thema? dat ist jo eher a prate-threat, oda???
a gott, i kenn mi nimma aus...
es is so finsta *heul*, boid kummt wieda die Winterzeit, jojo
Susan
des wetta is scho deprimierend! nu an regn! vor 3 tagn lag i no in da sunna und a jetzta zieh i wieda an pulli on!
Moony
scho a schaß... jopa des is richtig, gestern am Vormittag wors a no schön und jetztn regn und kälte! zwar en gutes einkaufswetter, aber heut is Sundog!
Susan
na einkaufen du i da oh net! wenn i ziwcshen den läden imma wieda nass werd! na, des mog i net! aber wenn's nur bewölkt is, dann ists net dragisch!
aber des wetta ist a super wetter zum tv (leichtathletik WM) schaun und internet gehn!
Moony
i meint eher a Einkaufscenter!
i hoit net so vü vom Sport im Fernsehn... i denk i werd mi um meine Kakteen kümmern *g*, i wü nämli a landschaft in ana schüssl mochn aus lauter Kakteen und Sukulenten (oder wie man des schreibt)
Susan
ui, a kakteenlanschaft, des is schee! wie groß willsten des macha??
i wors no net was i hoit mach! ausser leichtathletik WM anschaun!!
Moony
i was no net wirkli wie groß i des mochen soll, kummt drauf an, wie teuer/groß die Schüsseln san! i hob daweil nur kakteen und eben diese ähnlich wie Kakteen, ohne Stacheln (Sukulenten), i hob erst gestern wieder a paar gekauft, die i erst gießen, düngen muss, dass sie dann gonz sche san!
nagut i werd mi jetzt vertschüßen, i schau a bissl fern und dann hoff ma, dass es scho was gutes zum essen gibt! babatschi, hoff wir segn uns no heut!
Susan
klar sema uns hoit no!
i bekomm hoit händalschenkel und pommas zum essan! lecka sog i nur!!
Moony
no dann is ja fein!
i hob heut an Schweinsbroten gessen *hehe*
guat dann bis nochher
babsiwyle
jo, i hab heit hauptsäclich nur chips & soletti gessen.. und jetzt no a schoki und dann is ma sicher schlecht
Susan
hast ja ganz gsund gelebt!!
aber i hab hoit a scho den ganzn tog das verlangen chips zu essan! ma schaun ob i des noch mach
Moony
Chips hob i grod gessen *g*
Julchen2406
hätt i di gessn, warat ma des gonze binnen kürzesta zeit wida ausm gsicht gfolln
Moony
ajo, an Toast hob i a no gessen, sogar zwoar...
i denk i fohr heut wirkli zum hornbach, sonst verkummern ma "meine" Amarilis, des woi ma jo net, oiso muss i a topferl kaufen!
Julchen2406
na dann for, hoit di jo kana auf!
i muss dann a boid fohrn, sonst kum i zu spot!
Moony
i fohr erst am nochmittog! wo gehst no schnö hi? wor des net was mit der mari oder so?? a i hob ka ahnung!
man es ist so frisch drausn..
Julchen2406
jo maris geburstag feiern! um 10 treff ma uns bei der u bahn, da muss i vorher nu gach bodn
Moony
achso, na dann geh in wanne! sonst kummst vielleicht wegen mir nu z´spät! des wüll i a net...
viel Spaß! bye
Julchen2406
herst a bissi zeit hob i nu, hau mi ned scho vorzeitig ausse!
Moony
naguat! i was jo net, bei welcher Station ihr auch treffts, schließlich gibts zu viele u-bahnstationen...
Julchen2406
alte donau, da brauch ich keine stunde hin
Moony
nagut...wenn das so ist da muss ich dir dann wohl recht geben! also nehm ich an ihr geht ins DZ! ach, da muss ich auch mal wieder hin! ich mus mir mal wieder Leiberln kaufen...
Julchen2406
ka ohnung wo ma hingehn, wollten boot fahren, aber da ist das wetter zu schirch also entweder kino, dz oder was anderes.
so jetzt moch i mi auf die sockn, das badewasser ist fertig *blubbblubb*
Moony
aso, na werdet schon sehen! viel spaß dabei!
dann schwing dich in die Fluten, schwimm nicht zu weit raus...
MrsWyle
tztztz moony, ick bidde dich, oof deinen dialekt zu achten
Denk och, dat das hier eha ein prat-thread ist, meint ick glob ick och schon irjendwo. Aber et hat halt dialekt dabei So, werd jetzt gleech och mal wat essen. Juten wünsch ick euch!